dimarts, 12 de febrer del 2008

La desemmascaració d'en Cigroneu

¿que esta pasando? que diria el nostre amic tirantes........
Jo crec que aquí tothom és sospitòs de ser cigroneru i/o cigronera perque el google que todo lo sabe ens aconsella buscar una cigronera i no un cigroneru.........jjajajaja com es nota que és home el google, quin paiu! no sap res el tio!!!
Bé aquí us deixco una mostra del que suposo el cigroneru es dignarà a cuinar-nos algun dia d'aquests, mmmmm.....

Bé, jo em decanto per algun dels brothers que aquestes coses els hi van obrir personalitats....una mica corruptes.......eh! postmaster@hotmail !! ajajajajaj, a veure si tan dir-ho tan dir-ho m'hi haure de fotre en serio....

Per cert, cigroneru, ens sabries dir qui són aquests frikis? no recordo si hi eren aquell dia del sopar famós......jaja si si.......jo també ric.........