divendres, 29 de febrer del 2008

La competition, tan campante y tan triunfante

Avui, dia després de la gran competi, estic orgullòs dels meus resultats i content perque tinc una nit de cubates pagats!!

ooeeee ooeeeeee oooeee oooeeeeeee, ......ooeeeee ooeeeee!

Tot s'ha de dir però lo important és intentar-ho Mon :P
Clar que.......també cal dir que ahir només arribar al gimnas el meu contrincant em va intentar subornar perque em retires, com si fos un judici, venga accepta tant i no es celebra la prova......jajajaja, però què m'estas cuntant!! jo sóc un tio legal, en mi vida he roto un plato! és clar que al contrincant no li va agradar gaire això i va intentar fotra'm escales avall pel gimnàs!!! HO HAVEU VIST ????? la penya flipava, va venir de poc que no et descalifiquen per mala intencions en la participació! ajjajajajajj

Així que a por los 4, bé al pricipi la prova va estar una mica renyida........jaa ja(riure nelson), està clar, no hi havia color!
La fotògrafa, ja ens ha facilitat les fotos del reportatge, jeejejjeje



Vinga salut , peles i moltes nenes!

2 comentaris:

wakara ha dit...

bno bno bno campeon campeon campeooonnnn!!!! si si el cosí va guanyar...i amb avantatge d'un km... jo fins l'últim moment tenia l'esperança de que no es presenteria... i si tenia intencions de tirar-l'ho escales avall, però no va ser possible...tb vaig intentar sobornar-l'ho pq es rendis avanç de la cursa, però clar ell que s'havia estat entrenant tota la setmana no va acceptar soborn...en realitat el vaig diexar guanyar ja ho sabeu tots jajajajajaja, portavem un km i jo ja pensava que hem moria, semblava un pebrot vermell ficat al forn per una bona escalivada jajajjajajajaj!!!!!però ell ni amb aquestes l'hi feia pena, vaig fer l'intent de que m'havia pillat un tiron a vere si afluixava...però tampoc es va inmutar...i es que el cosí s'hi va posar de valent... així que aquest dissabte hem va tocar pagar!!!
bno bno bno....
felicitats campeon!!!!
d'aqui mig any ho repetim i aquest cop m'entreno!!!! mes val que preparis la butxaca que jo et sortiré mes cara jajajajajajjajjaja
apa ens la veiem!!
per cert oju la reportera que tot i no tenir piles ens va fer unes fotitos ben bones!!!!
mua mua mua

RE ha dit...

ieeee!! bueno si no recordo malament l'avantatge va de ser algo més de 1 km., però bé no gaire més.
Esperaves que no em presentes? a veure des del moment del faren el pacto quedo sellado!! jajajajajj, ja no hi havia marxa enrera, i que quedi constància que no vaig anar a entrenar cada dia!, només un esportista faria això!

Bé em van dir els del gimnas que no ho tornes a fer més això ja que et van haver de posar oxigen i tot als vestuaris degut al cansanci i esgotament repentino! ja et vaig dir que portessis powerade! ¿Tu cuerpo te pertenece? jejejeje

Vinga! lo important és que ens ho vam passar bé! gràcies als testimonis i ala reportera!

Una abraçada a tots!