dimecres, 27 de febrer del 2008

Demà la gran running competition

Demà dijous tenim "la gran running competition" ! jajajajajajj

Sí, amics i amigues, demà tarda-vespre tinc una competició, no d'endevinalles precisament, sino de distància recorreguda sobre cinta! (al gimnasius) versus una competidora que va gosar desafiar-me el divendres en ple apojeo al Farenface, vaig pensar que ella potser hauria "tomado demasiado", jejejjeje, o jo no ho estava entenent bé :P , així que no li vaig donar massa importància, jejejejjeje

Fins que novament el dissabte va gosar desafiar-me altre cop!! però què és això? Déu meu senyor! ¿que esta pasando? ......en fi com comprendreu em vaig veure obligat a acceptar el desafio running day, després d'haver pactat el premi, esta clar!!

Una nit de copes pagades! ooeeee ooeeeeee oooeee oooeeeeeee, ......ooeeeee ooeeeee!

Així que demà dijous, Re versus Mon! a por los 4 !

4 comentaris:

wakara ha dit...

ja ja ja ja!!!
bno bno bnoooooooooo!!!!cosi cosi que perdrassssssssssssss!!!!
jo he estat practicant tota la setmana, de fet avui he pujat corrents les escales de la uni, tres pisos de doble escala...no cal dir que un cop dalt m'han hagut de donar una ampolla d'oxigen... ja ja ja ja!!!
qui no es presenti perd l'aposta directament n?...Atenció lectors:convido a dos cubates al que aconseguèixi que el cosi no es presenti demà al duel!!
ja m'està agafant la canguela, si es que no es poden fer apostes quan un va mamat!!! jajajajjajaja però aguantaré i perdràs!!!! jo de tu m'ho pensaria...però tranquil intenteré no fer-ne gaire mofa de la teva derrota!!! jajajajajaja!!!
mua mua mua fins demà! a les 9:15!!!

RE ha dit...

jajajaj jaajjajaja, entrenar-te pujant i baixant escales de 3 pisos, i t'han de donar oxigen a dalt? jajajaj, em petu!!
Doncs casa meva és un 5è, així que ja t'ho pots imaginar, em vaig fotre la cinta i venga a entrenar! i com?...pues..."día a díía coronel"....."escalón a escalón"
Bé de moment ningu m'ha intentat subornar per evitar que em presenti, sembla que tenim tots els mitjans convocats a les 19:15, els del corazón, paparattzi.....mare meva!!

El duelu està que promete!

Mon! retirate!, una retirada a temps sempre és una victòria! jajajajjaja

wakara ha dit...

si per un casual caus per les escales del gimnàs i no arrives al duel??? tb perds n??? jajajajja ves amb compte cosi que tinc espies apostats pel gim!!! jajajajjaja
5 pisos baggh!! segur que són de sis graons cadascun!!!
va alça la bandrea blanca i rendèix-te!!!
lectors: augmento l'oferta, 2 cubates + 2 xupitos!!! penseu que ho feu per la salut del cosí que ja té una edat i no l'hi convé...

bno bno!! l'aposta eren 3km i fent futing??? jajajajjajaja
el compte enrerra ha començat!!
tremola baby que avui treuràs el fetge per la boca!!!!

perdedor perdador perdedooooooooor!!!

RE ha dit...

ostima! no em cridis al mal tiempo ara! espero no caure i arribar sa i estalvi a la competi.
Ei, amb lo de l'edat t'has passat, pensa que sóc d'esperit molt i molt jove i això al cap i a la fi, és el que compte!!! jajaja
què futting de rutting? eren 4Km. i corrent, el que arribi abans als 4 guanya, això sí, hem de començar al mateix temps és clar.!!
Nos vemos las caras cinesaria! jajaja