dimarts, 19 de febrer del 2008

El primer frontón

Ei nens i nenes, esportistes i agulleterus*!
Aquest dissabte va tenir lloc la primera trobada frontonil de l'any! ejejjejej, amb els participants Revins, Fluixins, Xulins i un servidor Reguins(li diuen the best pels seus cops inesperateds).


Cal dir que algunes raquetes haguessin hagut de ser declarades com a no vàlides, al tenir més temps que Matusalem....eh! Fluixins, i d'altres per ser massa noves d'aleacióng de titaneo com les xarxes per tenir els taurons tancats a la peli del "deep blue sea" eh! Xulins.

En refinitiva! que tenint en compte "toooo eso" i que la Revins no ens va mostrar el seu revés més poderós, a part d'alguns raquetassos cagats a la paret de "ostres quines ditades i com ho deuen fer" ?¿?.....ajjajajaja, ho sento m'estic partint jo sol!, crec que personalment el que millor va jugar vaig ser jo!! jjaaj jaajj
Per cert, quan vaig arribar a casa ala dutxa, vaig veure que tenia una mica de pupa als genolls, però bé el puntàs es va mereixer una celebració ben digne del que era una pelota del xulins devuelta! ajjajajajjaa

Eiiii, ahir no vaig poder dormir, no em podia treure la vostra imatge a terra descollonant-vos de mi en un del meus millor cops, aquesta vegada va ser una parada amb ombro, la pròxima vegada us obsequiare amb la millor de les millors, la parada de pilota pectoral (abans però m'haure de preparar fisica i mentalment).

Bueno, aquí la foto dels participants a la trobada frontonil:


Com podreu veure estem una mica emborronats, bé la cosa va de menys a més, potser perque la fotògrafa sempre surt bé.......o potser perque després de 2 hores corrent amunt i avall tan ràpid......ja no em sabia estar quiet, i em començava a assemblar a jumper.

*Agulletes no està ben dit, tot i que en tinc, sino que hem de dir que estem cruixits i esbraonats, que lo zepais.....jajajajaj


Vinga saludus i abraçades a tots, i a preparar la next!