diumenge, 4 de novembre del 2007

Girada d'olla Gironina

jeje jejej ej ej

si tu! se'ns en va anar un rato l'olla, ..... però un ratoooo rato, amb en Quim, la culpa no va ser nostra, sino del col.lectiu d'asidus a les sortides terrassenques i al faren al que pertanyem, ejjejeje, de fet només vam quedar per fer una cerveseta, però amb tanta mala sort que ni ens vam trobar cap conegut ni estavem animats, així que rumiant rumiant, esperant l'aparicio mental d'una nova opció ........ en va venir al cap una idea!.....anar a Girona a fer una visita a certes persones que rondaven per allà i feia molt temps que no veiem i així de pas vigilar-les una mica, perque ja ens coneixem i si no hi ha gent madura com nosaltres que posi una mica de seny a les sortides, la cosa se tuerce.

Així doncs, peatge i cap allà tu, que la nit es curta i les ganes llargues!

És clar que fer-nos-ho fàcil era massa dificil així que després de 10 trucades i jugar una mica a cuca-amagar per la fira i barraques de Girona, amb certes persones, vam haver de destapar la nostra tapadera ja que nit acabava i que menys que saludar és clar.

Per cert,
cagum tot "le forn" ja l'haguessin pogut fer més gran, perque en me vida he vist tanta gent en un troç de descampat!

2 comentaris:

Anna ha dit...

esteu sonaaaats!!!!
vau estar tota la nit trucant...demenant on erem...i nosaltres pensant, k burros k son!!!ho saben d sobres: A GIRONAAAA!!!!jejee
pero clar...el k volieu saber es on estavem per podernos trobar...
kuan de cop em vas dir k em girés(no se pq em vaig girar JAJAJA) i us vaig veure alla.....no m'ho podia creure!!!!
llastima k vau tardar tant a trobarnos jejje

RE ha dit...

Cert, mira que s'ha de ser burru per anar trucant tantes vegades....jejejej, sí, de fet són coses que es fan per inercia, quan et vaig dir, aaaaa , a les grades esteu? doncs girat! jajajajajja quin riure!