diumenge, 28 d’octubre del 2007

Ole, quin cumple fai-re....

Què tal senyors i senyores? recuperats ja del dissabte a la nit?

En primer lloc, moltes gràcies a tots i totes en nom de la Fai i meu per assistir-hi, bé i gràcies també als que no vau poder assistir-hi per altres motius però us vau recordar de nosaltres, mentre alguns, feieu xupitos al mig del carrer! jajajaj

Deu nidó, jo crec que va estar prou bé la cosa, soparet barat (ja que era final de mes, no us podeu queixar, ajjajajajaj) a Can Rosques ja tocava, que feia massa temps que no ens hi deixavem caure, més cafes i copes tu! Que per cert, algu es deuria fotre fins al cul de gabardines perque no les vaig ni poder tastar.....alguna rosca que otra un pèl cremadota, però bé ja se sap cuinar per tanta gent sempre es fa gran.

Molt macus els regalets tots plegats, tot i que no havieu de portar res, amb la vostra presència ja estavem ben contents, bé les noies, els homes sí sí gasteu-los que carai!!, gràcies a les pantufles el diumenge ja vaig començar el trasllat!! jajajajaja, bé bé...escalfen molt, i el quardre, molt guapo, ja està penjat! d'entre moltes d'altres coses.

Després de l'invitació frustrada al Dalai discoteque, cómo no, un standard per fer uns remembers, iiiii sí, algu ja ho ha mencionat però increible com ens vam fer l'standard nostre, només ens va faltar entrar a les barres i servir-nos les cerveses i els cubatilles...."No ho descarto", me l'apunto pels 30 aquesta, Quim, una nit de futbolín fantástica!! que grans que som, ni els brothers van poder amb nosaltres! ajajjajaja

I ja més tard , no perque ens fèssin fora de l'standard, no pas nooooooo, sino perque nosaltres voliem fer un canvi, cap a Paladium tu! on per cert no vam caure en colar-nos al The Club una estona, bé doncs a liar-la un rato més!!!, clar que pel camí ja va haver-hi algunes baixes, bé què hi farem la gent que es fa gran, "sé la ví".
Per cert algu recorda si la cambrera del vestit blanc duia algo a sota o no al final? de fet, mira que la vaig estar guaitant estona i estona eeeee, però no vaig poder-ne concluir una resposta clara, jejejejej, la naturalesa....que n'és de complicada.

Us vau adonar que ens haguessin pogut tancar dins el Paladium i encara hi seriem ??? ajjajajajaja.

I per acabar que podiem fer sino quan ens van fer fora a patades? doncs unes patates és clar, però la culpa no va ser nostra, sino de la xurreria que la plantifiquen allà al mig i claroooo, després passa el què passa, doncs que ens vem fotre un festin de patates amb salsotes a tutti pleni.
Per cert, Isa gràcies per dur-nos al cotxe, que estava una mica lluny, clar que si el Quim fos una mica més caballer l'hagues anat a buscar mentre esperavem a la porta jejejejejej, algu recordo que va aprofitar per fer uns cops de cap al teu cotxe!, i així valorar els reposacaps

En fin Pilarín, merci a tots!!!!

2 comentaris:

Anna ha dit...

molt bona crònicaaa!!! ja que m'ho vaig perdre, me'n puc fer una idea!!...encare k amb tantes trucades..(va ser com estar alla jeje)..pero les del mati ja n les vaig agafar..us haurieu de sentir, vaya colla d borratxos k sou JAJAJA

jo soc la del xupito n?? jejeje
estava fent xupitos kuan em vau trucar, i despres de parlar amb mitja taula, com k tardava tant..doncs em van portar un xupito a fora(aixi vaig brindar per vosaltres 2;)

per cert, no et cansis gaire amb el trasllat jeje

petonets i fins dimecres!!!

izzzza ha dit...

Do-RE-mi-FAI-sol-la-siiiiii..va estar molt bé!! La terapia al cotxe no va interessar a tothom, alguns es van quedar dormits i d'altres glaçats!!!i els mossos como no...van haver de dir la seva...marcant autoritat..i d'alres coses que també marquen amb l'uniforme...
BONA NIT A TOTHOM!!
SOU TOTS MOLT MACUUUUS!!!