diumenge, 7 d’octubre del 2007

Excursió Viguetana number two

Sí xavals!

Aquesta vegada va de serio, excursió a Vic amb els que es van rajar l'altra vegada, uns per uns motius i altres per d'altres......bé amb això tampoc vull dir que l'altra vegada anes de broma.......per exemple ara em venen al cap un parell d'anecdotes.....com :
- jo sopant amb 5 xurris......per sort no em van posar cap de taula que sino trinco trinco......
- jo cap a caseta a les 7 de la matiné amb 5 les xurris.......jejejejejejj, com m'agraden aquests enrenous....

Bé, només dir que no su esperen pas els viguetans.......hi vam anar un dia i els han tancat les carpes!! jajajajaj, tampoc la vam liar tan gorda!! que n'aprenguin! si és que no podem anar enlloc, ara sembla que diuen que han obert una nova discoteca, a veure.....a veure.........com els anirà....

En fi, viguetans, viguetanes i moianeses no us enfadeu pas! en breu ens veiem por los bares!! :P

1 comentari:

Anna ha dit...

ieeep!!!
a veure k feu jeje nomes faltaria k ens kedesim sense discoteca on anar!!!!XDD

i no et pots queixaaar!! 5 noies per tu sol(bueno, mes o menys)JAJA
pero akest dissabte et feran la competència^_^

espero k us ho passeu molt be per terres viguetanes!!!bueno, i primer de tot..RUTA PEL MOIANÈS!!!jijiji

fins dissabte ;)
petonssss