divendres, 19 d’octubre del 2007

Strombers in conciertu

Iep!

Quin concert tu, tan aprop de casa i tan bò, Santi.....et vas perdre xavalitas, va estar bé que la gent no en tingues ni idea així vam poder estar més aprop de l'escenari, un altre dia que se n'informin millor de com arribar tu, no com a faktoria d'arts que ens va tocar estar entre la multitud com "sardinas en lata"; es clar que teniem la barra de bar improvitzada una mica lluny oi quimito?, però ja va bé així vam fer una mica d'esport que diuen que sempre va bene.

El concert va començar tard, com els "grans" concerts dels "grans" artistes, potser strombers ja s'han fet prou grans,........

Ara bé els molt cabrons volien marxar sense cantar "la borracha", la gran, lamillor, the best, la canço d'entre les cançons, la més de les més!! i no se si ho teniu clar però.....la van cantar perque aquí un menda lerenda la va començar a cantar-tararejar com un boig!!! sense sota ni volta, amb raó dissabte tenia una mica d'afonia.... jejejeje, però no ho feia tan malament no? de fet al acabar el concert em va venir a buscar el Ferran i companyia per a veure com ho tindria per acompanyar-los als concerts i fer segones veus i corus, jajajjaja, però es clar, sóc un tio ocupat i entre la feina, les feines (diurnes i nocturnes) i altres afers socials......doncs em queda ben poquet temps, però algun dia que toquin per aquí al valles i em vingui bé potser m'hi veieu per allà l'escenari, si es dongues el cas ja us n'informaria......

I després per variar una miqueta, cómo no, cap al faren a acabar de rematar una mica la nit fent-hi una copa allí dins fotuts, prou bé que ens ho vam passar però jo hagués marxat més aviat, ja que l'endemà havia de matiné una miqueta, i em vau fer anar a dormir molt tard cabrones! i el perque havia de matiné? doncs en el pròxim article ho explicaré!! jajajaj

Bé, avui aquí us deixo, seguiu disfrutant d'un dia tan esplèndit i assoleiat com és avui, el dia del meu reversari!

oooooeeeee ooooeeeee ooeeeeee oeeeeeeeee !!!
oooeeeee oeeeeeeeee !!!

1 comentari:

Anna ha dit...

Ostres!!!si k ho tenies amagat això k havies parlat amb en Ferran!!! jijiji doncs a veure si t'hi veiem en el pròxim concert ;)
Al final et van fer cas amb la cançó de "borracha" jeje no m'estranya pq amb els crits k foties...JAJA
pq jo no tenia veu(per variar) pq sino....

I si, vaya hores d'anar a dormir jeje encare k no et vaig sentir pas que diguessis d marxar......
amb la borratxera que duies(devia ser per la cançó d Strombers jiji)

Moltes Felicitats!!!k passis un bon dia d'aniversari, 29 tacos!!jeje
(es el primer cop k et felicito oi?? jeje)

petons!!!!