dissabte, 8 de setembre del 2007

A concert amb Poncho K

Increible tu! a concert d'en Poncho K vaig estar!! i a primera fila i gratis! apreneu-ne nens! això és anar de concert!

Suposo que us preguntareu i ¿éste quien es?, doncs és la mateixa pregunta que em vaig fotre jo abans d'entrar al concert!! aajjajajaj, així que li vaig preguntar al paiu de la porta, un porter rollo el pare del conserje d'aquí no hay quien viva, i el tio tot content em va contestar que al seu bloc de pisos tots els veïns el coneixien, així que em va convéncer i cap dintre tu!! ajajajjaj

Doncs sí, de fet, els vaig coneixer 3 o 4 dies abans perque una amiga me'n va passar la web (això ja és lo últim, aquí tothom té web!, haure de començar a pensar en fer-me'n una de ben xaxi-piruli i que a més em doni pasta........), així que em vaig descarregar algunes "cancioncillas", no malpenseu només per a veure com sonaven! després les vaig esborrar com a bon ciutadà i així poder aprendre'm 1 frase almenys per tararejar una mica al concert com tot un fan seguidor! jajajajjajaj

De fet com podeu veure a la foto no s'hi van gastar massa calers amb els vestits (diria que van venir tal com
es van llevar de la migdiada......), i tampoc res de l'altre món amb l'esteticiet, l'estilista i tota aquesta penya que sol acompanyar als artistes i només foten que atabalar-los(ho se, és el que els passa a Holy buttons, el grup del meu germà), de fet, ni un duro perque tela.....ara això sí! ahí vuestros huevos Poncho K; ho vau fer molt bé i vaig flipar amb el solo i els empalmes que va fer el baixista entre dues de les cançons.


Bé hasta la próxima Poncho K !!

Ens despedim (com fan a la tele) i us deixem amb un petit resum del concert, grabat per lareportera Anna! jeejejjeje





1 comentari:

Anna ha dit...

La veritat és k em vaig passar casi tot el concert tirant fotos i fent videos!!!jejeje i a sobre estan tan aprop jejej
el que no entenc es pq els videos semblen k estiguin en camara lenta...primer es veuen be, pero un cop posats al youtube es veuen lents....jop

Gracies per acompanyar-me al concert ;) tot i no coneixer al grup ni les cançons.....
Tenia moltes ganes d'anar-hi pq encare k sembli mentida..jo Si k el coneixia i em sabia practicament totes les cançons!!^_^

Pel proxim concert ja et pasare les cançons amb mes temps pq te les aprenguis jejeje

quin serà el proxim???

petons!!!