dimarts, 15 d’abril del 2008

Com va la penya al gimnàs

Iiieeeppaaa!!

Ahir vam anar al gimnàs per no rovellar-nos gaire i fer unes miques d'exercisis.....ep! sense cansar-se eeee, que molt molt exercisi està comprovat que també és dolent!

Doncs bé ja a les acaballes dels meus exercisis que vaig improvitzant "dia a dia" com en John Rambo, estava fent malavars amb uns quants kilillus, i veig pel mirall un paiu catxillas de pastillas que pilla la meva tovalloleta (per aixugar-me la suor) i fot el camp i jo allà amb les peses pel gimnàs entre els catxillas cridant:

- eh! tu! que aquesta tovallola és meva!(amb un parell d'ous ben posats com els rovells entre les clares tu) ajajjajajjaaa,

Doncs el tio ni putu cas, fins que li vaig fotre cop de pesa i el vaig estabornir , jajajajjajaj, carai!! que tenia les mans ocupades!!!, jajajajja, bé després al veure'l a terra i que portava els cascos posats em va saber greu, però en fi, que n'aprengui tu! i la pròxima vegada portarà el volum més baix! jajajjajaj

Bé, no el vaig estabornir, jejejej, això era per donar-hi més enfasi al relato:P

3 comentaris:

wakara ha dit...

ja ja ja ja ja!!! boníssim!!!
vaaaaaaa que segur que no et vas atrevir a dir res i el catxitas es va quedar amb la toballola!!! confessaaaaaaaaaaaaa!!!!
jajajajajajaja!!!!

wakara ha dit...

tovallola..;D

RE ha dit...

jajajajajaj, però què dius tu flipes!
La portava clara el tio si es volia quedar la meva tovallola......jaajajaja, i tant que me la va tornar, que jo quan m'enfado.......tiembla el suelo eh!!

La tovallola va tornar a caseta sana i salva i ja està neta i preparada pel pròxim dia!